SOCIAL MEDIA

torstai 30. maaliskuuta 2017

LEMPIJUTUT PUURON TAI SMOOTHIEBOWLIN PÄÄLLÄ


Hampunsiemenet

Omega-3- ja omega-6 -rasvahappoja, aminohappoja sekä proteiinia. Tykkään lisätä näitä etenkin aamupuuron päälle, koska oon huomannut nälän pysyvän kauemmin poissa!

Kookoshiutaleet tai paahdetut kookoslastut

Ra-kast-tan kookoksen makua, jonka takia näitä löytyykin nykyään lähes aina kaapista kookosöljyn lisäksi. Jotain näistä tulee laitettua usein smoothieen tai puuroon.

Maapähkinävoi

... Jota syön ihan vaan suoraan purkistakin välillä (tai no, aika usein).


Pekaanipähkinät

Kaikista pähkinöistä tykkään eniten juurikin näiden mausta, jonka takia niitä tulee ostettua useimmiten. Rakastan etenkin Urtekramin pekaanipähkinöitä!

Kuivatut marjat

Etenkin mansikat tai mulperimarjat on parasta ikinä!

Mantelirouhe

Jos näitä vaan löytyy miun kaapista, niin lisään oikeastaan aina smoothien tai puuron päälle, koska tykkään siitä suuntuntumasta, joka tästä rouheesta tulee.

4 kommenttia :

  1. Paljon samoja suosikkeja myös täällä! Hampunsiemeniä mä en ookaan koittanut, joten niitä pitää ostaa ensi kerralka kun tulee kaupassa vastaan :) Nami toi annos on super herkullisen näköinen♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voin vaan suositella! Ja vaikka pussi onkin vähän hintavampi, niin se kestää oikeesti kauan :) Mie ostin pussin joulukuussa, ja vieläkin on jäljellä samasta pussista - vaikka päivittäin käytänkin! Sitä se setti olikin <3

      Poista
  2. Nam nam! Kaki pähkinät, marjat ja siemenet on vaan niin herkullisia ja ravintopommeja <3

    VastaaPoista